Schade melden

  • Stap 1: Meld de schade bij uw adviseur.
    Weet u niet wie uw adviseur is? Vind hieronder uw adviseur.
     
  • Stap 2: DAK neemt de schademelding in behandeling.
    Uw adviseur houdt u op de hoogte. Bent u benieuwd naar de status, neem dan contact op met uw adviseur.
     
  • Stap 3: Afhankelijk van het soort schade kunt u:
    • Recht hebben op een vergoeding
    • Schade laten herstellen – uw adviseur vertelt u bij welke hersteller u terecht kunt.
  • Stap 4: Uw tevredenheid
    Na afloop nodigen we uit om deel te nemen aan een klanttevredenheidsonderzoek.

Download de schadefolder


 

Vind een adviseur

Vul uw postcode of plaats in en vind een verzekeringsadviseur bij u in de buurt! 
Ook voor vragen over uw lopende polis neemt u contact op met een adviseur.

Mobiel schade melden?

Razendsnel schade melden naar alle verzekeraars in Nederland en Europa.

Download de app